Philips PerfectCare GC9230

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare GC9230 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

levis501be 26-05-2013
Geschreven voor: Philips PerfectCare GC9230

Prima toestel, wel had ik in het begin weinig stoom vond ik, maar dat kwam omdat ik de handleiding niet goed gelezen had! Hierdoor had ik een slechte review willen schrijven, maar eerlijk is eerlijk, nu ben ik er uitermate tevreden over! Prima gewoonweg, niks temperatuur instellen, gewoon water erin, stekker erin, en strijken.
Erg mooi toestel en die berg strijk verdwijnt als sneeuw.............

levis501be 25-05-2013
Geschreven voor: Philips PerfectCare GC9230

Ik dacht in het begin een degelijk toestel gekocht te hebben, aangezien de prijs toch niet gering is. Stekker in het stopcontact, hij warmt wel snel op, echter dan is hij nietbklaar om te strijken, ook al is het lampje uit. Dan is er geen stoom genoeg om echt beginnen te strijken, ik laat hem dan ook langer opwarmen. Even later is er wel voldoende stoom, maar deze gaat niet lang door. Voor het strijken van lakens vind ik het echt geen goede machine, je kan niet het hele oppervlak op de strijkplant strijken zonder stoom te vallen.
Dus dan is het steeds effe veel stoom die je hoort en voelt achteruit gaan, en moet je weer wachten dat er water bijgepomp wordt en stoom aangemaakt wordt.
Ik doe er langer over om te strijken dan vroeger.
Soms blijf ik de knop inhouden, maar dan begint het ding te druipen.
Dus sorry Philips, maar ik voel me bedrogen door de commercials op strijkstore.nl en andere mooie beloften.
Dit apparaat is zijn geld echt niet waard.
Ik had vroeger een klein strijkijzertje van de Aldi, en die deed het beter.
Ik denk dat ik hem terug uit de kelder ga halen, en de Philips zijn plaats geven.